Kalite Politikamız
Geçmişten gelen bilgi birikimi ve sektörel deneyimi ile müşteri ihtiyaç ve beklentilerini karşılayarak Kaliteli Hizmet Üretmek şirketimizin temel ilkesidir.
Kalite politikamızın ana amacı; Ekip çalışması ve ilişkilerde samimi, görevde müşterilerine yarattığı katma değeri arttırmak amacı ile kalite hedeflerine ulaşmak ve en üst düzeyde koşulsuz müşteri memnuniyetini sağlamaktır.
Ulusal ve uluslararası düzeyde gerekli standart ve uygulama ilkelerine bağlı olmak kaydıyla;
- Müşterilerimizin bugün ve gelecekte ki ihtiyaçlarını yerine getirmek için müşterilerimizin beklentilerini, küreselleşmekte olan dünyamızda, gerekli yatırım, koordinasyon ve destek programları ile müşteri memnuniyeti ve beklentileri için kalitenin sürekli geliştirilmesi,
- Tüm çalışanlarımızın kalite bilincinin üst seviyelerde geliştirilmesine dayalı eğitim programlarının oluşturulması ile tam motivasyon ve ekip çalışması gerçekleştirilmesi, ekip ruhunun yaygınlaştırılması, iş takibinde zamanında ve doğru, başarının paylaşıldığı, güvenli ve sağlıklı bir iş ortamının yaratılması,
- Şirketimizin genel performansını sürekli geliştirmek ve iyileştirmek için, her kademede firma içi eğitim politikası yürütülmesi,
- Tedarikçilerimiz ile karşılıklı güvene özen gösterilmesi, etkinliği ve verimliliği iyileştirmek için hizmetlerin satın alınmasında uzun dönemli tedarikçi ilişkilerinin sağlanması,
- şirketimizin Kalite Politikasıdır.